Nou aparcament al costat de l’escola les Bases
L’Ajuntament de Manresa ha iniciat les obres d’adequació d’una parcel·la de titularitat municipal com a aparcament dissuasiu, al costat de la nova escola les Bases.
Les obres que també comptaran amb l’adequació de l’accés a la nova escola, tenen un cost de 54.989,82€ i està previst que durin unes 4 setmanes. Durant el període que durin les obres no es podrà estacionar al solar del costat de l’escola.
Es tracta d’una superfície de 2.558,70 m², la proposta d’obres preveu l’execució del moviment de terres necessaris per situar els terrenys a la rasant adequada i fixar els pendents que assegurin el correcte desguàs de les aigües de la pluja.
L’accés al nou aparcament serà per un gual de vehicles existent i, a més, es pavimentarà la vorera que connecta els dos trams de vorera existents al carrer Puigmal i també es farà un mínim enjardinament entre l’espai que separarà el nou aparcament dissuasiu i l’escola les Bases