L’Escola Oms i de Prat de Manresa treballa les emocions dels infants de P3 amb una iniciativa pionera titulada EMOCIOMS-I3

A través de dinàmiques diàries incloses en la rutina de l’aula, des que els xics arriben al centre es treballa activament per acollir-los en clau afectiva, potencionar la seva adaptació i autoestima, afavorint el vocabulari emocional i indicint en regular i educar les emocions.
Un total de 44 infants són els involucrat en el projecte per detectar millor els seus estats anímics i expressar-los. Aquest desenvolupament de les sensacions es treballa amb recursos de l’aula com targetes, la caixa de les pors, material divulgatiu com contes o recursos musicals. Així mateix, treballen en diferents espais com el racó de les emocions o l’espai de la felicitat.
Aquests dies, del 4 al 6 de març, el projecte ha participat en el tercer Congrés Internacional de Neuroeducació que se celebra de manera virtual.
La comunitat de l’Oms i de Prat busca generar una atmosfera emocional per influir en el benestar i la salut de la comunitat. Busquen que aquest projecte sigui la llavor per arrelar l’educació emocional en el curs escolar des d’infantil.

(Vistes 60, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close