Diego Ocampo contra Pedro Martínez: el Baxi Manresa s’enfronta a casa contra el València
Aquest diumenge partit intens el que s’espera al Nou Congost: Baxi Manresa contra València Basket. A les 12 del migdia els de Diego Ocampo hauran de fer un pas gegant endavant per encarar a un dels rivals més forts de tota la lliga Endesa.
El Baxi Manresa afronta de nou un repte a casa aquest cap de setmana. Serà diumenge a les 12 davant l’equip de Pedro Martínez, el València.
Els de Martínez arribaran al Nou Congost com un dels equips capdavanters de la competició i immers en els play-off per entrar a la Final Four de l’Eurolliga. Un projecte que s’ha consolidat amb l’ex tècnic del Manresa al capdavant i que està sent imperial a la Lliga Endesa.
Els manresans encara tenen de baixa a Benítez i Brooks que no podran ajudar en les posicions exteriors. Per altra banda, Louis Olinde és dubte.
Diego Ocampo, entrador del Baxi Manresa
De cara a diumenge caldrà la millor de les versions del Bàsquet Manresa i la seva afició. S’encara el tram final de la temporada i la permanència a la capital del Bages encara no està assegurada.