El Clúster Tèxtil i Moda d’Igualada presenta una campanya de comunicació internacional
La moda igualadina ha presentat una campanya de comunicació internacional amb la intenció de fer un salt endavant i projectar-se al món per competir al mercat global amb els altres clústers del tèxtil europeus. La campanya del Clúster Tèxtil i Moda d’Igualada s’anomena ‘Igualada Fashion Go Digital’ i la impulsa l’agrupació tèxtil FAGEPI amb la col·laboració de Fira Igualada.
Entre les iniciatives que s’han presentat hi ha la creació del portal web modatricot.fashion i el microcurt ‘Knitting Dreams’. Es tracta d’una campanya de promoció digital que vol atraure compradors i dissenyadors que fabriquin al territori.
La campanya s’ha presentat a l’Adoberia Bella d’Igualada i ha comptat també amb una xerrada de l’expert en comunicació audiovisual Josep Maria Ganyet. El president de FAGEPI, Josep Ignasi Reixach, ha valorat la importància de la campanya i les capacitats de la indústria tèxtil igualadina.
El fashion film ‘Knitting Dreams’, una de les grans apostes de la campanya, està dissenyat i produït per l’empresa igualadina Boxcom i presenta de forma estètica els valors que s’associen a la producció tèxtil anoienca.