El Clúster Tèxtil i Moda d’Igualada presenta una campanya de comunicació internacional

La moda igualadina ha presentat una campanya de comunicació internacional amb la intenció de fer un salt endavant i projectar-se al món per competir al mercat global amb els altres clústers del tèxtil europeus. La campanya del Clúster Tèxtil i Moda d’Igualada s’anomena ‘Igualada Fashion Go Digital’ i la impulsa l’agrupació tèxtil FAGEPI amb la col·laboració de Fira Igualada.

Entre les iniciatives que s’han presentat hi ha la creació del portal web modatricot.fashion i el microcurt ‘Knitting Dreams’. Es tracta d’una campanya de promoció digital que vol atraure compradors i dissenyadors que fabriquin al territori.

La campanya s’ha presentat a l’Adoberia Bella d’Igualada i ha comptat també amb una xerrada de l’expert en comunicació audiovisual Josep Maria Ganyet. El president de FAGEPI, Josep Ignasi Reixach, ha valorat la importància de la campanya i les capacitats de la indústria tèxtil igualadina.

El fashion film ‘Knitting Dreams’, una de les grans apostes de la campanya, està dissenyat i produït per l’empresa igualadina Boxcom i presenta de forma estètica els valors que s’associen a la producció tèxtil anoienca.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close