Meritxell Batet aposta per Carme Tena a Vic
La ministra de Política Territorial i Funció Pública, Meritxell Batet, ha demanat el vot pels socialistes tan a les eleccions municipals com a les europees del pròxim 26 de maig. Batet ha estat acompanyada per la cap de llista del PSC a Vic, Carme Tena, aquest dissabte al migdia a la plaça major de Vic. En la seva compareixença la ministra ha demanat confiança per a Tena i ha posat en valor el vot a les municipals.
La candidata a l’alcaldia de Vic, Carme Tena, ha agraït el suport de Meritxell Batet i ha destacat que és un bon moment per aplicar les propostes socials per les que aposten els socialistes.
Batet ha valorat com a favorables els resultats dels socialistes a Catalunya per les eleccions generals, i augura un mateix resultat per les europees.
Tot i que Meritxell Batet ha estat la persona escollida per Pedro Sánchez per presidir el Congrés dels Diputats espanyol, la ministra ha optat per no fer cap declaració fins que es facin les votacions pertinents a la cambra espanyola.