Laura Masvidal i Joaquim Forn mantenen l’esperança
La viladrauenca Laura Masvidal, dona de Joaquim Forn, visita aquesta setmana el programa d’actualitat ‘El Termòmetre’, de Canal Taronja Osona i Moianès, i ho fa després de complir-se mig any de l’entrada a presó del seu marit, Joaquim Forn.
Masvidal es mostra esperançada de què Joaquim Forn pugui sortir aviat de la presó, almenys per poder preparar en dur judici que li ve per davant amg granaties i bones condicions. Masvidal així ho argumenta després que la seva defensa hagi fet la petició perquè així pugui ser.
La Dona de forn, que el visita cada 15 dies a la presó d’Estremera, explica el poc contacte que tenen.
Masvidal, que també forma part de l’Associació Catalana pels Drets Civils, associació dels familiars dels empresonats i exiliats per la que, juntament amb altres familiars de presos, participarà en un acte en suport a l’entitat que tindrà lloc aquest dissabte al vespre a la plaça Major de Viladrau.
L’entrevista completa a Laura Masvidal es pot veure després d’aquest informatiu, dins del programa ‘El Termòmetre’.