Els alumnes de 2n de l’escola Setelsis de Solsona estrenen el videoclip
Els alumnes de 2n de l’escola Setelsis de Solsona s’han proposat conscienciar a la població de la necessitat de comprar a granel per no llençar menjar, substituir el plàstic en el moment de fer la compra, apostar per productes de proximitat i agafar menys el cotxe.
Per aconseguir conscienciar a la població sobre els Objectius de desenvolupament sostenible aprovats per l’ONU en elmarc de l’Agenda 2030, s’ha creat un videoclip i s’han omplert els establiments de cartells amb 12 consells diferents.
En el videoclip, de poc menys de quatre minuts, escoltem “Consum, producció/ responsable millor!/ respectem el entorn/ no embrutem ja més el món!” cantat per els alumnes de 2n de primària per sensibilitzar a la població de la comarca.
Una iniciativa que es va començar a treballar al febrer i, que avui, veu la llum a les xarxes socials i als establiments. Un procés de 4 mesos on els alumnes han fet pluges d’idees, trobades amb l’alcaldessa de Solsona i amb el regidor de Medi Ambient i desenvolupament, i entrevistes amb Dolors Coromines i Francesc Ester de la UBIC, com a treball de recerca previ per preparar el videoclip.