El Teatre Conservatori de Manresa acull aquests dies un passatge del Terror
El Teatre Conservatori de Manresa es transformarà en un passatge de terror els dies 31 d’octubre, 1 i 2 de novembre amb ‘Terror Show al Teatre Conservatori’.
Un recorregut de més de 500 metres i amb la participació d’una dotzena d’actors pels llocs més prohibits del teatre. Durant tres dies es podrà fer aquest circuit entre les 20h i les 23h amb passis que començaran cada mitja hora per a grups de 10 persones.
Els espectadors entraran en una història que els obligarà a realitzar un recorregut amb diverses proves i situacions, i en què l’únic objectiu serà poder-ne sortir.
L’entrada al passatge es recomana a partir de 15 anys, tot i així, els espectadors de 12 a 14 anys podran entrar només si van acompanyats i sota la responsabilitat d’un adult. No és recomanable l’entrada a persones amb problemes cardiovasculars.
‘Terror Show al Teatre Conservatori’, dirigit per l’artista canadenc establert a Manresa Marc Antoine Picard, està organitzat per l’Escola d’Arts Escèniques de Manresa, Cop d’Ull Teatre – Microteatre i Manresana d’Equipaments Escènics.
Amb aquest, Manresa tindrà aquest cap de setmana dos passatges del terror. L’altre, el del carrer del Balç, ja es va estrenar la setmana passada, i va tenir 453 visitants que, durant dissabte i diumenge, es van atrevir a passar per un sanatori de finals del XIX.