El pilot manresà de motociclisme, Toni Elías, s’ha proclamat campió de MotoAmerica 2017
El pilot manresà de motociclisme, Toni Elías, s’ha proclamat campió de MotoAmerica 2017, la competició en la qual ha participat les dues últimes temporades i en la que s’ha mostrat l’autèntic rei del campionat de superbike més important del continent americà.
El passat cap de setmana, Elias va aconseguir la victòria que necessitava al circuit de New Jersey, amb el que el manresà sumava la seva novena victòria del campionat i sumava els punts necessàris per aconseguir la primera posició definitiva del campionat.
El pilot manresà ha recordat al canal de MotoAmerica que quan tenia previst retirar-se de les carreres li va arribar l’oportunitat de participar en aquest campionat i que això lli ha fet canviar la seva carrera esportiva.
Elias és el primer pilot de l’estat espanyol en aconseguir aquest campionat americà de superbikes. Un altre pilot bagenc, David Checa, també va aconseguir el campionat de superbikes de França.