Aquest divendres l’ICL Manresa juga al Nou congost
Potser el partit més transcendent de la primera volta de la temporada de la LEB Or que finalitzarà el diumenge dia 7 a Lleida.
Els manresans reben al segon classificat de la categoria, al Prat. Guanyar al Prat podria obrir la porta a la classificació per a la final de la Copa de la Princesa que juguen el primer i el segon classificat de la primera volta. A més guanyar el títol té avantatges importants, com indica a Canal Taronja i Ràdio Manresa l’Aleix Duran.
Un dels grans reptes que el club s’ha plantejat per al partit i per al que resta de temporada és poder millorar l’ambient al Nou Congost. És per aquest motiu que de cara a aquest darrer partit de l’any el club ha arribat a un acord amb la Creu Roja. Durant el que queda de setmana canviarà entrades per peluixos nous a la botiga del club i la gent podrà dur peluixos perquè just quan acabi el segon quart del partit hi haurà una pluja de peluixos que es recolliran perquè Creu Roja els pugui regalar durant la nit de Reis a les persones més necessitades.
A més el club ha llançat una oferta amb preu súper reduït per poder assistir a partits transcendents com el del prat i els propers de Melilla i Obradoiro.
Tornar a recuperar el factor Congost està en el punt de mira del club.