Presenten el pla que ha de guiar l’estratègia turística de Manresa els pròxims anys
El Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, elaborat al llarg del 2018 amb el suport de la Diputació de Barcelona, té com objectius principals dotar la ciutat dels equipaments i l’organització necessària per atraure turistes, potenciar l’enfortiment de les empreses del territori, consolidar el posicionament de la ciutat com a destinació turística i potenciar l’atracció de visitants.
El Pla es va presentar aquest dimecres al migdia a l’Auditori de la Plana de l’Om, al mateix escenari on es va presentar també el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2018-2022.
Dues representants de l’empresa Expertus, que ha elaborat aquest treball per encàrrec de la Diputació de Barcelona, van exposar els detalls del pla davant d’una vintena d’agents turístics de la Catalunya Central.
Els atractius patrimonials, arquitectònics, naturals, gastronòmics, enoturístics i de tot tipus que ofereixen Manresa i el seu entorn fan preveure que “en molt poc temps, sigui una molt bona destinació turística en tot allò que tingui a veure amb la natura”.
Les accions incloses al pla també estan alineades amb les establertes al Pla Director del Projecte Manresa 2022, pel fet que el 500 aniversari de l’estada de Sant Ignasi de Loiola a Manresa representa una gran oportunitat per posicionar la ciutat com una destinació de turisme cultural i espiritual de referència.