L’Hoquei Manresa es presenta fort malgrat les dificultats d’espai que té per entrenar
Un total de 15 equips en categories, més un equip senior femení i un equip senior masculí, és el que va presentar el Club Hoquei Manresa aquesta temporada davant la seva afició. Ho va fer organitzat el trofeu memorial Ramon Basiana. A la presentacio i als partits va estar present la família de Basiana el manresà que durant 18 anys va ser president de la Federació Catalana de patinatge, que va ser director tecnic d’hoquei durant els jocs olímpics i a la vegada va ser qui va aconseguir fer participar la selecció catalana d’hoquei en compteicions oficials internacionals.
El Club Hoquei Manresa es una entitat que va néixer fa 18 anys i com explica el seu actual president, Joan Ontiveros, és una entitat acostumada a picar pedra. Malgrat el gran número d’equips i jugadors tenen dificultats per poder tenir espai per fer els seus entrenaments.
A nivell esportiu el club ha fet un esforç per reforçar els seus primers equips, tant el masculí com el femení amb la particularitat que alguns jugadors que han crescut a Manresa i que han militat en altres equips, ara han tornat a formar part de l’equip blanc-i-vermell
I és que en els 18 anys d’existència del club el club patí manresa ha demostrat que és un club amb empenta i resilient i que seguirà treballant per dignificar la pràctica de l’hoquei a la capital del Bages.