Les universitats de Manresa tornen al saló de l’Ensenyament
Les universitats de Manresa, la UManresa i l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa, han tornat al saló de l’Ensenyament. Després de dos anys d’aturada per la pandèmia, el saló ha recuperat la presencialitat al recinte de Montjuïc. A la fira d’orientació acadèmica per excel·lència de Catalunya, la UManresa ha presentat les seves principals novetats pel curs 2022-2023 en l’àmbit de la salut, l’educació i l’empresa.
Els estudiants han pogut conèixer de primera mà algunes de les novetats del proper curs a la UManresa, que estrena nou edifici. També el nou espai dedicat a l’àmbit Empresa.
La UManresa també serà present el cap de setmana al saló futura, destinat als màsters i als postgraus.
Els assistents al Saló de l’Ensenyament també han pogut conèixer l’oferta de la UPC i els graus en Enginyeria d’Automoció, Electrònica Industrial i Automàtica, Sistemes TIC, Mecànica, Química, Recursos Minerals i el seu Reciclatge i Minera que s’ofereixen a Manresa.