Junts per Manresa va escollir la cèntrica Plana de l’Om per a fer el seu acte central de campanya per a les municipals
En un escenari al mig de la plaça, les intervencions de l’expresidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, de l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i de l’expresident de la Generalitat Artur Mas, van servir per a repassar l’acció de govern de l’equip de Junyent, i per a intentar combatre l’embat d’ERC, que reconeixien com a rival directe a les urnes pel diumenge.
Va començar l’acte David Bonvehí, president del PDeCAT, qui va destacar el lideratge de Junyent, una paraula que va sortir en pràcticament tots els discursos. Els següent a prendre la paraula vn ser el candidat del partit a les europees, el president Puigdemont, qui va intervenir des de Brussel·les, el regidor Joan Calmet, i l’expresidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa.
En el seu torn, Valentí Junyent va recordar accions del seu mandat, com l’ampliació de Sant Joan de Déu, l’execució de l’Eix Diagonal, o la reducció del deute.
Artur Mas va ser qui va tancar l’acte, desitjant que Junyent pugui repetir, i dient que ell és l’alcalde, mentre que els altres només són candidats.
Mas també va demanar el vot per a Carles Puigdemont.
El tancament de l’acte va ser amb tots els participants i membres de la llista de Junts per Manresa dalt de l’escenari.