Festival de Cant Coral de la Catalunya Centre
Amb aquesta cantada conjunta, dissabte,el festival de Cant Coral de la Catalunya Centre es va donar per acabat.
Aquesta edició que enguany era la 40ena, s’ha esdevingut la més important ja que en els darrers anys, el festival ha anat perdent interes pel public, i presitigi. Per aquest motiu aprofitant el numero rodó d’edicions, l’organització va decidir renovar el certamen en molts sentits.
La participació de Cors vinguts d’arreu del món feia que quedes pales el prestigi que fa el festival envers les corals d’àmbit internacional, però aixó si, sense oblidar també les de casa.
Quatre dies de concerts on la música actual versionada o les melodies tradicionals van fer que s’omplis dia rere dia el Casino del Burés, l’escenari principal del festival
Ara després d’acomiadar aquesta edició, l’organització ja comença a treballar per el proper festival. Treballar per que sigui igual o millor que aquest i que la música tradicional segueixi posant a Castellbell i el Vilar al punt de mira dins del món del cant coral.