Trànsit posa en marxa una campanya de conscienciació viària que posa el focus en l’impacte real dels accidents

El Servei Català de Trànsit ha posat en marxa una campanya de conscienciació viària que posa en focus en “l’impacte real” dels accidents. Sota el lema ‘La notícia que no vols rebre’, la campanya relata la comunicació per part d’agents de trànsit dels Mossos d’Esquadra i psicòlegs del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) de la mort d’un familiar o ésser estimat en un sinistre viari amb testimonis reals.

L’acció comunicativa fa servir el testimoniatge en primera persona amb l’objectiu de generar una “sacsejada emocional” en la ciutadania sobre els efectes de perdre un ésser estimat en un sinistre.

La campanya ja s’ha començat a emetre aquest dissabte a través de diferents canals: cinc espots audiovisuals de 30 segons per a televisions i cinemes, dues falques radiofòniques, dues gràfiques per a mitjans impresos i digitals i accions digitals a xarxes socials.

En els anuncis gràfics, a banda del lema de la campanya, també es descriu la situació de comunicació als familiars de les víctimes que han mort en un accident de trànsit, juntament amb la frase ‘A la carretera, sigues responsable’.

I és que el factor humà encara continua sent la principal causa d’accidents.

I l’alcohol, les drogues i els psicofàrmacs estan presents en el 40% dels sinistres. I també les distraccions, que es deuen a causes concurrents, però el telèfon mòbil n’és un dels factors més destacats.

 

(Vistes 17, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close