Territori estudia sis alternatives de desdoblament per a la C-55

Territori es va reunir amb alcaldes del Bages per explicar-los l’estratègia del desdoblament de la C-55. A finals de mes, presentaran un estudi amb sis alternatives, on analitzaran els costos del desdoblament.

L’estratègia del Govern de la Generalitat en relació al desdoblament de la C-55 entre Manresa i l’enllaç amb la C-58. Això és el que han presentat el secretari de Mobilitat i Infraestructures, Manel Nadal i el director general d’Infraestructures de Mobilitat, David Prat a alcaldes de la comarca del Bages.

Territori, té previst presentar a finals de maig un estudi.

Aquest document, analitzaria els costos i el benefici

 Nadal i Prat també han explicat que Govern treballa perquè la C-55 entre Manresa i Callús ja sigui un 2+1. Aquesta actuació està dividida en dues fases, de Manresa a Sant Joan de Vilatorrada, que ja està licitada i de Sant Joan de Vilatorrada fins a Callús, que properament es licitarà. Tot plegat, es durà a terme entre el 2028 i el 2030, amb l’arribada del 2+1 a Súria i tenen un pressupost de 23 milions d’euros.

 

En una segona fase es completaria el 2+1 des de Súria fins a Solsona, prevista pel 2030-2040 i que suposaria un cost de 42 milions d’euros.

 

(Vistes 32, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close