Debat sobre infraestructures i model de ciutat a la Cambra de Comerç de Manresa
La sala d’actes de la Cambra de Comerç de Manresa va donar l’oportunitat de tornar a veure els candidats a l’alcaldia de Manresa junts. Era el 2on debat que s’organitzava i en aquesta ocasió no tots els partits van triar les primeres figures, si no que partits com Fem Manresa o En Comú Podem van decidir reservar els caps de llista.
El debat versava concretament sobre infraestructures i model de ciutat, i era organitzat per la Taula de Territori, Infraestructures i Sostenibilitat, integrada per diferents entitats i liderada per la Cambra de Comerç de Manresa
Per tant, damunt la taula hi havia temes com carreteres, servei ferroviari, bus, o urbanisme, i una vegada més es demostrava que les diferents formacions difícilment es posaran d’acord en una sola qüestió.
Així es van discutir sobre la C-55, el soterrament de les línies dels ferrocarrils de a Generalitat a Manresa o el Bus entre Manresa i Barcelona, entre altres temes. Però en cap d’ells no hi va haver ni el més mínim indici de consens.
L’objectiu de l’acte era que els candidats exposessin les seves idees sobre el model d’infraestructures que ha de tenir Manresa a 20 anys vista i sobre el model de ciutat i els grans projectes a desenvolupar. També es va parlar de les propostes al voltant de les àrees d’activitat econòmica, la capitalitat i el centre històric.