Consum resol el 55% de les reclamacions a la Catalunya Central el 2023

Aquest matí a Manresa s’ha fet balanç de les actuacions dutes per l’Agència Catalana del Consum durant l’any 2023 a la Catalunya central. Aquesta agència ha va atendre durant l’any passat mes de 6 MIL consultes i reclamacions relacionades amb el subministrament elèctric, els serveis de telecomunicacions i la compra de productes.

El 55% de les reclamacions gestionades el 2023 a la Catalunya Central per l’Agència Catalana del Consum, del Departament d’Empresa i Treball, s’han resolt per la via de la mediació o l’arbitratge. Aquesta és una de les dades destacades de les actuacions dutes a terme per Consum a les comarques centrals

Pel que fa als motius que han generat mes consultes i reclamacions han estat principalment, les incidències relacionades amb el subministrament elèctric, els servei de telecomunicacions i la compra de productes.

Pel que fa a les denúncies presentades per la ciutadana, aquestes s’han duplicat, i el motiu principal: la vulneració dels drets lingüístics dels consumidors.

De fet, l’any 2023, les denúncies a les comarques centrals per incompliments de la norma de consum van augmentar un 108%. Moltes de les queixes son en el marc d’una compra o d’una contractació.

(Vistes 3, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close