Albert Marañón candidat a la presidència de Sant Joan de Vilatorrada amb el seu partit Compromís amb Sant Joan
Compromís amb Sant Joan va presentar dijous a la tarda el seu candidat a les eleccions municipals en un acte públic celebrat a Sant Joan de Vilatorrada
Compromís amb Sant Joan, la candidatura de suma de l’esquerra alternativa a Sant Joan de Vilatorrada, va triar a l’Albert Marañón com a candidat a la presidencia el passat 27 de juny desprès de ser escollit per part de militants i simpatitzants.
Després de l’elecció d’Albert Marañón com a candidat fa unes setmanes en assemblea, Compromís amb Sant Joan va realitzar dijous l’acte de presentació que va comptar amb la participació d’Ernest Urtasun.
Compromís amb Sant Joan va donar ahir el tret de sortida a un any que “ha de permetre deixar enrere anys de paràlisi per posar el poble en marxa, reactivar Sant Joan, posant les persones al centre”. A l’acte també es va poder comptar amb música i un piscolabis final.