50 anys de pubillatge a Castellbell
El numero 50 a la paret, a les cistelles, el numero 50 estava a tot arreu dissabte a Castellbell i el Vilar.
Hi es que es va dur a terme un homenatge a tota aquella gent que durant els darrers 50 anys, han contribuït i participat en el pubillatge d’aquest municipi bagenc.
L’acte, atractiu en decoració i també en la composició. I es que la Sala Joan Capri del Casino Borràs, l’espai on es va fer la commemoració, presentava un aspecte confús però agradable per als assistents.
L’alcaldessa Montse Badia va explicar a Canal Taronja que els joves tenien un paper molt important en el món del pubillatge així com també el seu compromís.
Gil Vilarrassa, president del foment de les tradicions catalanes, que també va ser present a l’acte valorava positivament la feina de Castellbell en el món d’aquesta tradició tan popular com és el pubillatge.
Finalment, tots els assistents van poder fer un piscolabis que els va deixar amb un bon sabor de boca.