L’Hoquei Club Piera guanya la 10a Copa Generalitat disputada a Les Comes
El Poliesportiu de les Comes ha acollit la X Copa Generalitat d’hoquei patins, que disputen cada any els quatre millors classificats de la Lliga Nacional Catalana masculina i femenina. A banda de jugar-se a la capital de l’Anoia la competició ha comptat amb dos equips de la comarca l’Hoquei Club Piera en categoria masculina i l’Igualada Femení Hoquei Patins en categoria femenina.
La desena Copa Generalitat ha acabat amb la victòria en categoria masculina de l’Hoquei Club Piera que ha guanyat per 2 a 1 al Sentmenat en un poliesportiu ple a vessar.
TALLEn categoria femenina, l’Igualada Femení Hoquei Patins, l’altre equip anoiencs present a la final ha aconseguit arribar a la final després de derrotar al gran favorit el Palau de Plegamans. Les Igualadines, però, han perdut 6 a 4 davant el Club Pati Vilanova .
Els altres equips que han que han participat a la competició ha estat, en categoria femenina, l’Igualada es trobarà en una de les semifinals amb el Palau de Plegamans. L’altra eliminatòria la disputaran el Vilanova i el Manlleu. En categoria masculina hi haurà un altre representant anoienc, el Piera. La resta de participants són el Sentmenat, el Cerdanyola i el Caldes de Montbui.