Què s’entén per aprenentatge a la natura
L’Escola del Bosc d’Espinelves ha començat una sèrie de tallers i activitats durant els mesos de març, abril i maig per a poder conèixer millor el projecte de l’escola. Una de les activitats es va portar a terme a la cafeteria-restaurant La Reciclària de la ciutat de Vic el dissabte passat dia 10 de març. Es tracta d’un taller-xerrada d’educació a la natura on es va poder experimentar l’aprenentatge al bosc.
En aquest taller els pares i mares van poder resoldre dubtes com què s’entén per educació a la natura, com s’aprèn a les escoles del bosc i també van poder reflexionar sobre l’art i la natura. A partir d’ara, els tallers que es fan seran al bosc i ja adreçats a tota la família. El pròxim 24 de març un taller d’orientació fent un mapa excursionista, a l’abril un taller de primers auxilis i un de protecció i prevenció a la natura i al maig un taller de flora i fauna.
Recordem que l’Escola del Bosc d’Espinelves serà la segona seu de l’associació l’Escola del Bosc després que l’any 2015 s’inaugurés la primera a Rubió, a l’Anoia.