Polèmica a Sant Julià per 29 plataners
Una via de dues direccions que uneix l’avinguda Puig i Cunyer amb la carretera de Vic a Sant Julià de Vilatorta és motiu de disputa per la possible tala de 29 plataners. La reforma de la Rambleta que el consistori de Sant Julià té damunt la taula des de fa un any i mig per la instal·lació de serveis bàsics pels veïns ha posat en peu de guerra alguns dels veïns del poble que temen que amb el projecte desapareguin els plataners.
A causa de la incertesa de saber si els plataners sobreviurien, es pretén substituir-los per aurons blancs, tot i que La Plataforma Salvem els Plataners de la Rambleta estan convençuts que hi ha alternatives. Els veïns ja han recollit més de 900 signatures i volen que el consistori reconsideri el projecte.
L’alcalde ha ajornat l’ordre del ple del mes de maig tot i que si no s’arriba a un acord, els veïns, no descarten recórrer a instàncies superiors.