La patata pren el protagonisme a Orís
Durant tot el mes d’octubre la patata és la protagonista del municipi d’Orís, que celebra ja, la 23a edició del Mercat de la Patata del Bufet. Un esdeveniment més que consolidat que enguany es celebrarà de les 9 a les 14h del migdia dels diumenges 8, 15, 22 i 29 d’aquest mes. La celebració del Mercat ha permès recuperar un producte que ja forma part de la història del municipi com és la patata del bufet.
Una varietat de patata única pels més exigents a la cuina i utilitzada pels cuiners més prestigiosos de Catalunya. Així doncs, a l’octubre Orís acosta al públic un producte de proximitat de referència del nostre territori.
Aquest proper diumenge es duran a terme els primers actes del Mercat, entre els que destaca la 19a trobada de poetes a Orís, amb recital de poesia a partir de dos quarts de 12 del matí i una mostra gastronòmica amb plats elaborats amb el producte estrella, la patata del Bufet.