Gurb estrena el nou institut
El setembre del 2022 l’exconseller d’Educació, Josep Gonzàlez-Cambray posava la primera pedra del nou institut de Gurb. Des de la setmana passada aquest ja és una nova realitat i els alumnes ja s’hi han pogut traslladar. Feia 14 anys que l’institut de Gurb estava ubicat en cargoles.
Aquest trimestre, últim del curs, l’institut, a nivell organitzatiu està a prova per de cara a l’inici del curs vinent, poder començar amb una estructura ben treballada.
Tant l’alumnat i les famílies com el professorat tenien moltes ganes de poder veure el nou institut fet una realitat.
El nou institut suposa un abans i un després, no només per l’edifici sinó també per les possibilitats i recursos amb què s’ha dotat.
Santa Eulàlia de Riuprimer, Muntanyola i Sant Bartomeu del Grau són municipis que també es beneficiaran d’aquest nou institut.
Els terrenys on fins ara hi havia ubicats els mòduls prefabricats, estan tipificats com a zona verda, un cop s’hagin desmuntat, tornaran a tenir el seu ús inicial.