Espinelves es torna a omplir amb la Fira de l’Avet
La Fira de l’Avet d’Espinelves ha viscut el seu tret de sortida aquest cap de setmana amb una molt bona rebuda. Aquesta és una de les fires de nadal més emblemàtiques de tot el país i rep visitants d’arreu de Catalunya però també de l’estranger. Enguany la fira de l’avet celebra la 43a edició, i obre el calendari pre-nadalenc a casa nostra.
Enguany la fira proposa moltíssimes activitats, tallers i espectacles perquè els visitants tinguin una experiència única, a més d’exposicions en diferents indrets del poble.
El gran triomfador de la fira, evidentment, és l’avet. El municipi ha tingut una llarguíssima tradició del cultiu d’aquests arbres, però des de l’any 2017 es va donar la categoria d’espècie a l’avet del montseny, que va rebre el nom científic d’”Abies masjoannis”, i que és un dels més buscats a la fira.
La Fira de l’avet s’allargarà fins el proper diumenge 8 de desembre i s’espera que durant el pont de la puríssima el poble es torni a omplir de visitants que vulguin comprar l’arbre de nadal, les decoracions o fins i tot el tió, si és que encara no els ha arribat a casa.