Entrar per grups i de forma esglaonada a classe
Entrar de forma esglaonada i per grups a les aules. Així serà la tornada a l’escola el mes de setembre tal com han explicat el conseller d’Educació, Josep Bargalló i la consellera de Salut, Alba Vergés. A més, també es prendrà la temperatura als alumnes.
Pel que fa a les proves PCR que es van anunciar, Vergés ha constatat que es faran en dues etapes. També ha afirmat que hi ha una bona coordinació entre el Departament de Salut i el Departament d’Educació.
Des d’Educació s’insisteix en el fet de tenir grups estables de convivència per tal de garantir una actuació ràpida en cas d’algun positiu.
Sense acabar de concretar les ràtios a secundària, Educació ha anunciat que les classes hauran de ser el més reduïdes possibles. A Primària, no es superaran els 20 alumnes per classe i la mascareta serà obligatòria a ESO i obligatòria a infantil i primària en cas de situació epidemiològica alta.