Els dinosaures arriben a Vic
La prehistòria tornarà a Vic aquest cap de setmana. El Sucre rebrà l’exposició Dinosaurs Tour, considerada la major exposició itinerant de dinosaures animatrònics. L’exposició, conformada per 30 peces a mida real, estarà ambientada segons les característiques d’aquella època recreant els hàbitats naturals dels dinosaures.
El dinosaures, a més de poder-los gaudir a mida real, també es mouran i rugiran com feien fa milions d’anys enrere. Entre ells, hi haurà exposats el Triceratops, Tiranosaures i el Tiranosaure Rex.
Des de l’organització del festival s’han pres una sèrie de mesures per tal de poder seguir els protocols establerts per evitar contagis de la Covid-19 reduint l’aforament o establint torns per fer la visita a l’exposició.
L’exposició continuarà la seva gira per diversos pobles i ciutats del país com Manresa o Sabadell.