El Temps – 20 de desembre 2021
Comencem la setmana de Nadal encara amb l’anticicló que no ens deixa, com a mínim, fins a mitjans de setmana. Hem tingut el cel serè amb punts de boires i boirines a la comarca d’Osona i unes temperatures que han sigut molt fredes, gairebé d’hivern.
Comença l’hivern
I dimarts entrarem a l’hivern cap a les 5 de la tarda amb un dia que serà ennuvolat per núvols alts i mitjans que entraran de cara a la tarda. Per tant, matí assolellat amb alguns núvols i a la tarda taparan el cel. La temperatura mínima es podria recuperar una miqueta mentre que la màxima seria igual.
El primer dia d’hivern, el dimecres, serà tapat durant tot el dia per núvols alts i mitjans que no ens deixarien veure el sol gaire estona. Potser a les hores centrals del dia. La temperatura mínima seria més alta i la màxima podria ser una mica més baixa.
La lluna ja es comença a amagar i dimarts la tindrem situada al 95% i el sol que sortirà cap a ¼ de 9 del matí i es pondrà cap a 2/4 de 6 de la tarda.