Concentració per l’alliberament dels ‘presos polítics’
Centenars de persones es concentraven aquest dimecres a la tarda a la presó de Lledoners per donar suport als últims exconsellers presos en el seu trasllat a Catalunya, entre ells el viladrauenc Quim Forn.
La coordinadora del PDeCAT, la vigatana Marta Pascal, que participava en la concentració, demanava “fermesa i convicció” davant de la decisió de Llarena i defensava que els diputats segueixin al Parlament.
L’acte comptava també amb la presència de les parelles dels presos independentistes traslladats, que deixaven clar que “no cessaran” en la seva denúncia.
A diferència de la manifestació de dimecres passat, l’acte s’organitzava a la part posterior de la presó, ja que és l’espai des d’on els organitzadors creuen que és més fàcil que els càntics i proclames se sentin des de dins de les instal·lacions penitenciàries.