Augmenten exponencialment els tràmits en línia a l’OAC de Manlleu
La ciutat de Manlleu se situa des de fa temps en l’avantguarda de l’administració electrònica. L’any passat es va posar en marxa la nova Oficina d’Atenció Ciutadana a les dependències municipals de la Plaça Fra Bernadí i la titular, Maria Josep Palomar, ha valorat aquesta setmana molt positivament el profit obtingut d’un servei que ha gestionat més de 26.000 tràmits tant presencials com en línia.
De les dades que s’han presentat aquesta setmana, destaca el creixement d’un 25% en l’ús dels sistemes d’autenticació digitals. Precisament, un d’aquests sistemes és el Mobile Connect, amb el qual Manlleu ha participat en una prova pilot de la qual se’n presentaran les dades la setmana vinent al Mobile World Congress de Barcelona.
Un dels tràmits més demandats durant aquest 2017 de manera presencial a l’Ajuntament de Manlleu ha estat el padró, el qual, amb els sistemes d’autenticació a través de la xarxa, es podria obtenir còmodament des de casa en qüestió de menys d’un minut.