5 milions per millorar un tram de la GI-520 a Viladrau
El Govern català i l’Ajuntament de Viladrau han acordat impulsar la millora de la GI-520 per permetre una circulació més fluida dels camions que circulen per aquesta via per enllaçar amb l’Eix Transversal. El secretari d’Infraestructures i Mobilitat, va atendre la setmana passada a part de l’equip de govern municipal i va comprometre’s a licitar el projecte, amb una inversió prevista d’uns cinc milions d’euros, aquesta mateixa tardor.
La Generalitat prepararà el projecte constructiu de millora de la GI-520 durant el 2018 amb l’objectiu que l’actuació es pugui dur a terme el 2019. Els treballs es desenvoluparan en un tram de quatre quilòmetres des de la sortida de Viladrau i fins al punt d’enllaç amb la GIP-5251, aquesta última via, titularitat de la Diputació de Girona.
L’objectiu de l’obra és eixamplar la via i actuar en alguns giravolts per millorar la seguretat i facilitar la circulació dels camions en aquest tram.