Solsona fa un balanç positiu dels primers 15 dies de porta a porta
Fa poc més de 15 dies que Solsona va estrenar el sistema de recollida selectiva porta a porta. Tot i que fa pocs dies que s’ha implementat aquest sistema, les dades són positives.
aquest sistema es posava en marxa el 15 de novembre i, aquell dilluns, Solsona es despertava amb una gran quantitat de deixalles al voltant dels contenidors, una situació que no s’ha repetit i, de fet, la ciutat ja ha eliminat pràcticament tots els contenidors que s’utilitzaven anteriorment a la ciutat.
Per a les masies del vinyet, de l’entorn de Solsona, s’han habilitat uns punts de recollida, on els veïns hi poden accedir a qualsevol hora i dia de la setmana amb una clau personalitzada.
Al carrer Llobera, l’ajuntament ha habilitat l’oficina ambiental per resoldre qualsevol dubte sobre aquest nou sistema de recollida selectiva