La Fundació Rosa Oriol diu que està experimentant “el pitjor moment” des de l’inici de la crisi
“Els lots d’emergència” que abans entregaven a les persones que esperaven per rebre l’ajut del banc d’aliments “ara són insuficients”
La impulsora i fundadora de la Fundació Rosa Oriol, sor Lucía Caram, assegura que estan experimentant “el pitjor moment de la crisi” i que es troben “saturats” per poder satisfer totes les demandes. Caram afirma que “els lots d’emergència” que abans entregaven a les persones que esperaven per rebre l’ajut del banc d’aliments “ara són insuficients” i que es troben “en una situació molt complicada”.
Segons la fundadora de la Fundació Rosa Oriol, els hi estan arribant peticions d’urgència fora dels canals convencionals –a través dels Serveis Socials.
Sor Lucia Caram ha denunciat les dificultats del moment en la presentació de la campanya ‘Plat Solidari’. El restaurant Can Ladis de Sant Fruitós de Bages donarà mig euro a la fundació cada vegada que una persona demani el menú, i un euro en el cas dels que optin pel marisc, el cap de setmana.
Ara, els responsables de Logística de la Fundació Rosa Oriol, durant els pròxims dies visitaran restaurants i bars de la comarca del Bages, Berguedà i Solsonès amb l’objectiu de buscar la seva complicitat i se sumin a aquesta iniciativa.