Presentació equips AE Sallent
Un any més, l’Associació esportiva Sallent va fer aquest passat dissabte la presentació dels seus equips.
Prop de 300 jugadors, de diverses edats, i els seus monitors, van sortir a la pista del Pavelló sallentí per a fer-se la ja tradicional foto de família.
Un moment únic, com destacava l’alcalde de Sallent, David Saldoni, per què poques vegades es poden veure totes aquestes formacions juntes:
En total es van presentar 21 equips, dels quals 12 són de bàsquet, 8 de futbol sala i 1 d’atletisme.
Aquests equips tenen conveni amb entitats de fora de la població, sobretot els de bàsquet, ja que estan associats amb l’ASFE Sant Fruitós i l’escola Paidos, d’aquesta mateixa població. Els de futbol sala i atletisme estan lligats a l’Institut Llobregat de Sallent.
Saldoni, que va ser objecte de nombroses felicitacions perquè venia directament del seu nomenament com a flamant president de l’Associació Catalana de Municipis, va fer el discurs oficial de la presentació dels equips.
En total, es van presentar dos equips més que l’any passat. I la pista, com ja acostuma a passar, es va omplir de jugadors i de la il·lusió dels pares que omplien la grada del Pavelló de Sallent.