Nou servei de crida digital als centres d’atenció primària de l’ICS a la Catalunya Central

Des d’aquesta setmana tres centres d’atenció primària de l’Institut Català de la Salut a la Catalunya Central ofereixen un nou servei que millora l’atenció per a usuaris i professionals de la salut. Es tracta d’un aparell digital, ubicat a l’entrada dels CAPs, que serveix per gestionar tràmits administratius a través d’una pantalla tàctil.
El projecte La Crida consisteix en la utilització d’aquest aparell digital que té una pantalla des d’on la persona usuària escaneja la seva targeta sanitària, escull l’opció “He arribat al centre” i automàticament s’imprimeix un tiquet amb un codi alfanumèric aleatori. Simultàniament, el personal sanitari rep una notificació que l’avisa que el pacient ja es troba a la sala d’espera. Amb el tiquet, el pacient es dirigeix a la sala d’espera del CAP fins que rep la indicació que ja pot passar a la consulta, quan el seu codi apareix a la pantalla.
La Crida ha de servir perquè des de la consulta es pugui avisar la persona usuària que ja pot entrar, preservant la seva confidencialitat, ja que no caldrà cridar-la pel nom i el cognom.
La prova pilot es va dur a terme al servei de Diagnòstic per la Imatge del CAP Bages de Manresa, durant els mesos previs a l’inici de la pandèmia, amb resultats molt satisfactoris per a la ciutadania i el personal del centre de salut.

(Vistes 49, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close