Universi+ engega la tercera edició a la FUB
El programa Universi+ va donar el tret de sortida a la tercera edició del projecte, el passat dimarts a la tarda, amb el lliurament de beques als alumnes d’aquest programa universitari formatiu adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual.
El lliurament va tenir lloc a la sala d’actes de la FUB; durant l’acte, es va ressaltar la importància del programa, tant per a estudiants com professors, i es va animar als alumnes a aprofitar al màxim aquesta oportunitat, que des de la coordinadora es valora de manera molt positiva.
A l’acte hi van assistir: Valentí Martínez, director general de la Fundació Universitària del Bages; Judit Bosch, vicepresidenta d’Ampans, Joan Badia, patró de la Fundació Antigues Caixes Catalanes i Xavier Linares, director territorial de BBVA; que van ser els encarregats de lliurar les beques i van ressaltar la tasca dels professors i van donar la benvinguda als nous estudiants.
El projecte universi+, que té per objectiu integrar a la universitat persones amb discapacitat intel·lectual lleu, tracta en els seus cursos, temes d’art i cultura; economia i conèixer el món.