Presentació del programa de ‘Temps de Robots’, Un conjunt d’activitats per acostar l’electrònica i les TIC a la societat

Torna el projecte “Temps de”, enguany dedicat als Robots. Es tracta de la quarta edició d’aquesta activitat organitzada per la UPC de Manresa, en col·laboració de la Biblioteca Ateneu Les Bases i la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa i amb el suport de l’Ajuntament i la Diputació.
La iniciativa pretén comunicar, transferir i compartir la passió per la ciència i la tecnologia a la ciutadania, alhora que projectar el potencial científic i tecnològic de la UPC a Maresa a través de plataformes de cultura com són les biblioteques, amb activitats per a tots els públics: infants, joves i adults, familiar,professorat o professional especialitzat.

Entre les activitats adreçades al públic general, s’han organitzat, des d’aquest dilluns 3 de junY, fins al 12 de juliol, xerrades divulgatives, tallers familiars, un club de lectura, i l’exposició Bits, Volts i Ones, que es pot veure a la Biblioteca del Campus Universitari de anresa fins el 16 de juny. Del 17 al 30 de juny, a la biblioteca de l’Ateneu Les Bases i de l’1 al 12 de juliol, a la Biblioteca del Casino.

Pel que fa a les activitats adreçades als més menuts, destaca l’hora del conte a la Biblioteca de l’Atenu les Bases, dimecres 12 a les 6, amb el conte El Patufet és un robot?

D’altra banda, també s’han organitzat tot un seguit activitats formatives adreçades al professorat de secundària, batxillerat i cicles formatius, amb certificació del pla de formació de la Generalitat de Catalunya.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close