Manresa va acollir la presentació del Pla Estratègic de Turisme de Catalunya 2018-2022 que presenta la Generalitat per ordenar el turisme durant els propers anys

Basant-se en un model responsable i sostenible; amb el coneixement i la innovació com a elements clau per aconseguir més competitivitat.
Aquest nou pla busca ordenar els nous fluxos de visitants i té per objectiu: augmentar la despesa diària per turista; augmentar el turisme fora de temporada alta; retenir i atraure nous turistes i incrementar el nombre de visitants a les comarques interiors.
El Pla Estratègic de Turisme de Catalunya 2018-2022 s’ha elaborat a partir de 7 eixos: Mostrar Catalunya com a destinació de qualitat; la cerca de visitants en els mercats adequats a criteris de qualitat; atreure noves inversions; millorar els serveis per ser més competitius; afavorir pràctiques sostenibles per preservar l’entorn; redistribuir els fluxos turístics i un nou sistema de governança.
Es tracta d’un pla que no està únicament pensat en vistes al turisme, sinó que vol implicar a tota la societat, per tal de incidir en la convivència entre residents i turistes, al mateix temps que s’ofereix millor qualitat en els llocs de treball del sector. Per assolir els objectius del Pla estratègic de Turisme, es preveu fer campanyes de difusió que defineixin Catalunya com una destinació on viure una experiència única a la Mediterrània, apostant per la qualitat, la sostenibilitat i la competitivitat.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close