L’Ajuntament de Manresa ja té el control de tots els edificis que quedaven per a poder tancar el projecte de la Plaça Bonavista
En el darrer plenari celebrat abans de les vacances d’estiu, el passat juliol, el consistori va aprovar l’adquisició de l’immoble situat a la carretera de Vic, 100, i també té acord amb el del carrer Mossèn Jacint Verdaguer 31, on actualment hi ha un comerç de mobles, tot i que en aquest cas els propietaris mantenen el percentatge de propietat per quan es faci el projecte de transformació.
L’Ajuntament de Manresa va aprovar un pla de pagament plurianual a la propietat de l’edifici de la carretera de Vic, 100, en diversos terminis ja que en l’actual no hi ha partida pressupostària assignada a l’operació.
Tot i això, per a desil·lusió de molts conductors, la compra d’aquesta finca no serà per ampliar la rotonda sinó la zona verda.
Aquesta operació comportarà, d’acord al Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) la construcció d’un edifici singular al solar annex a la rotonda. L’operació serviria per recol·locar el sostre de les finques afectades i el nou edifici ajudaria a tancar la plaça a l’entorn de la rotonda de 46 metres de diàmetre que va entrar en funcionament el 19 de febrer del 2018.