La campanya ‘Bons Manresa’ es tanca amb un impacte econòmic d’1,29 milions d’euros

La campanya ‘Bons Manresa’, impulsada per l’Ajuntament de Manresa amb l’objectiu de fomentar el consum a la ciutat, ha finalitzat amb molts bons resultats, aconseguint la participació de 10.422 usuaris i 168 establiments de la ciutat, que han generat un impacte econòmic total d’1.294.926 euros al comerç local, un resultat per sobre de la previsió municipal inicial, que tenia com a objectiu arribar a generar un impacte d’un milió d’euros.
Els Bons Manresa permetien obtenir un descompte directe de 5 euros per cada 25 euros de compra. És a dir, que cada ciutadà podia obtenir fins a 25 euros de descompte directe als comerços i establiments de restauració de la ciutat. Dels descomptes se’n podia beneficiar qualsevol ciutadà major de 16 anys, fos o no de Manresa, amb la voluntat de reforçar el paper de la ciutat com a capital comercial. I els comerços també n’han quedat satisfets.

Segons les estadístiques, el perfil més habitual de les persones compradores ha estat el d’una dona d’entre 40 i 55 anys.
La campanya es va iniciar l’1 de juny del 2021, en una primera fase, i va tenir continuació els dos darrers mesos previs a les fetes de Nadal. Durant l’estiu, a més, es va permetre una segona descàrrega de bons per totes aquelles persones que ja haguessin gastat els cinc primers.
La setmana de major impacte de la campanya ha estat la setmana del 22 al 28 de novembre, amb persones que van avançar les compres de Nadal.

Pel que fa als comerços que més han facturat gràcies als bons, entre els deu primers hi ha 3 del sector de moda, 2 d’esports, 2 de productes de la llar, 1 de tecnologia, 1 de perfumeria i 1 d’òptica.

(Vistes 16, 1 Vistes avui)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close