El BAXI Manresa també sap guanyar patint, en aquest cas, davant de l’Obradoiro
El Baxi Manresa va aconseguir la victòria més lluitada, més treballada i potser una de les victòries més difícils de la temporada davant de l’Obradorio pel resultat de 75 a 72, en un partit on el domini de la dinàmica i del ritme va ser per als gallecs. Però com sempre els manresans, aquesta temporada, es van saber refer de totes les dificultats per demostrar les seves ganes de guanyar i finalment, aconseguir-ho.
l’entrendor manresà, Joan Peñarroya reconeixia la gran dificultat que li va posar l’equip rival i que la victòria.
El partit va ser trabat. L’Obradoiro plantejava extremes dificultats amb un joc extraordinari d’equip, amb una defensa asfixiant i un atac ràpid i efectiu. De fet al final del partit va haver-hi un moment clau amb quatre tirs de tres fallats amb rebot en atac pels gallecs.
Moncho Fernàndez, l’entrenador gallec, després de felicitar al Baxi Manresa i als seus jugadors, també va voler fer inicidència en la jugada dels triples consecutius fallats pel seu equip.
El proper diumenge a dos quarts d’una el Manresa juga davant el Reial Madrid