El Baxi juga demà a Madrid
El BAXI Manresa ha viatjat aquest dimarts cap a Madrid on dimecres a partir de les nou de la nit jugarà el primer partit de la sèrie al millor de tres del play off al titol de la lliga ACB que l’enfronta davant el Reial Madrid.
Segurment ha totcat un dels equips més en forma en aquests moments de tot el continent europeu, malgrat la derrota a la final de l’eurolliga aquest passa cap de setmana de l’equip Blanc.
pedro Martínez, l’entrenador del BAXI Manresa ha explicat que per a aquesta eliminatòria el seu equip recupera a Joe Thomasson i a Silvain Francisco, que no van poder jugar l’últim partit per lesió. Tot i així Martínez reconeix que tants dies sense competir se li ha fet llarg al seu equip.
Tot i que el clar favorit de l’eliminatòria és el REal MAdrid Pedro Martínez té clar que el BAXI Manresa vol apurar les seves possibilitats.
La sèrie tornarà dissabte a partir de dos quarts de cinc de la tarda al Congost. En cas que l’eliminatòria quedi empatada el proper dissabte hi hauria un desempat el proper dilluns a Madrid, si un dels dos equips aconsegueix les dues victòries seguides haurà aconseguit passar a les semifinals de la lliga ACB de Basquetbol.