Diumenge el Manresa va empatar a casa amb el Sant Andreu
Un altre empat, el tretzè de la temporada, no va ser suficient aquest diumenge per a mantenir el Centre d’Esports Manresa amb opcions d’accedir a les eliminatòries d’ascens.
Aquest diumenge el Manresa va empatar a casa amb el Sant Andreu, que sí que va aprofitar el punt per a classificar-se pel play-off d’ascens. Els blanc-i-vermells van ser superiors al líder de la Fase d’Accés, però no van saber materialitzar-ho en gols.
El Sant Andreu va sortir a pressionar molt a dalt al Manresa, i els va dificultar la sortida de pilota des del darrere. Tot i això, els manresans van tenir bones oportunitats en atac per fer el primer gol. La més clara ha estat un xut d’Izan Checa al minut 13, que Arnau ha hagut d’intervenir blocant per evitar-ho.
A mesura que anaven passant els minuts, cap dels dos equips aconseguia agafar les regnes del partit, en un duel molt lluitat, que es va jugar més al mig del camp que a les àrees.
A la represa ha continuat la mateixa tònica, però el Manresa va ser capaç de crear més perill a l’àrea que el Sant Andreu.
Els minuts finals van ser bojos, amb un Manresa a l’atac i un Sant Andreu que treia pilotes com podia per tal de mantenir l’empat a 0 i ser equip de play-off d’ascens.
L’empat del Centre d’Esports Manresa, combinada amb els triomfs del Vilassar i del Castelldefels, fan que els jugadors de Ferran Costa es quedin sense cap possibilitat matemàtica de classificar-se per a les desitjades eliminatòries d’ascens a falta de la disputa de l’última jornada d’aquesta segona fase.