Els turistes puntuen l’Anoia amb un 8,2 segons un informe de reputació online

Cada any la Diputació de Barcelona analitza els resultats per comarques del Monitor de reputació turística online de la Regió de Barcelona 2020, amb l’objectiu d’avaluar quina reputació tenen les destinacions de la Regió de Barcelona a les principals xarxes socials i portals turístics online. Es recullen dades de més d’un milió d’opinions compartides pels propis usuaris dins de plataformes online de màxima rellevància turística, per tal de conèixer en profunditat l’experiència dels visitants en tres sectors turístics: Allotjaments, Restaurants i Atractius Turístics.

La valoració de l’Índex de Reputació Online  de l’Anoia al 2019 ha estat d’un 8,26 –0,02 punts percentuals per sobre de la mitjana de la Regió de Barcelona– basat en un total de 14.876 opinions online rebudes. Els atractius turístics de l’Anoia és el que més valoren els visitants, amb una nota mitjana de 8,90; en segon lloc estan els allotjaments amb un 8,23 i, per últim, els restaurants amb un 7,90.

El volum d’opinions registrades sobre l’Anoia ha crescut els últims anys, amb una pujada destacada d’un 37% en el cas dels atractius entre 2018 i 2019. La valoració s’ha mantingut bastant estable en els tres subsectors, destacant el lleuger creixement de la valoració dels allotjaments de la comarca. Igualada és el municipi amb un major nombre d’opinions rebudes seguida  de Masquefa i Capellades. Destaquen les valoracions de Vallbona d’Anoia i Rubió.

En el cas de l’allotjament de l’Anoia, la valoració més alta la marca el mercat neerlandès. I pel que fa als atractius, la valoració més baixa la fa el mercat italià.

 

(Visited 44 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close