Tres alumnes de l’Institut Pere Vives Vich guanyen el concurs “Joves a debat” organitzat per Jove Cambra Internacional d’Igualada

Aquest dissabte, Jove Cambra Internacional d’Igualada ha organitzat una nova edició del programa-concurs “Joves a debat” que es realitza des de 2009 i s’emmarca dins la voluntat de l’entitat de formar als més joves en aspectes com el treball en equip, responsabilitat i oratòria.

Aquest programa ha constat de dues parts: un curs de debat, on els participants han pogut aprendre a parlar en públic i desenvolupar habilitats comunicatives, seguida d’un concurs de debat per equips on han posar en pràctica les habilitats i tècniques apreses durant el matí.

Els joves anoiencs Alba Angullo, Oriol Almirón i Marina Toledo, membres de l’equip “Tripartit” de l’Institut Pere Vives Vich han estat els guanyadors del concurs Joves a Debat. Els tres joves Igualadins, de tan sols 17 anys, van demostrar ser el millor equip d’oratòria. Els tres seran els representants d’Igualada en els debats del “Parlament jove” i viatjaran al país agermanat que l’organitza enguany. L’ Escola dels guanyadors s’ha emportat 500 euros per gastar en material escolar. L’ institut IES Joan Mercader ha sigut el segon classificat i alhora el que més participants va portar a animar al seu equip. Per tant s’ han emportat un premi de 100 euros per l’ escola. El premi al millor orador/a ha sigut per Imane Benaamar, participant de l’ equip de l’IES Joan Mercader.

Els  catorze participants del concurs han estat alumnes de 1r de Batxillerat dels instituts de la ciutat d’Igualada que han volgut participar en el projecte : IES Joan Mercader, IES Pere Vives Vich, Escola Pia i IES Milà i Fontanals.

Redacció Canal Taronja |  Igualada

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close