El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia ofereix canals d’atenció a distància durant el període de confinament

El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia ofereix canals especials d’atenció durant l’actual període de confinament. Es tracta d’un espai de consulta a distànciaon poder atendre la ciutadania de la comarca que ho pugui necessitar.
Totes aquelles persones que tinguin algun dubte o problema relacionat amb la convivència veïnal, familiar o relacions en l’àmbit laboral, poden adreçar-se a aquest servei mitjançant l’adreça electrònica mediacio@anoia.cat o el telèfon 699664718, en aquest segon cas via
trucada, SMS o WhatsApp. L’atenció serà gratuïta i confidencial, de dilluns a divendres en horari de matí i tarda.
D’aquesta manera, el Consell Comarcal de l’Anioa vol oferir possibles solucions, en un context extraordinari que pot generar tensió o conflicte amb les persones que es tenen més properes. Cercar vies de comunicació i diàleg amb les persones de l’entorn més proper és la millor eina per a garantir una bona convivència.

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

Accepto

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close