El Rec.019 obre portes amb gairebé un centenar de marques de moda

Des de dimecres, el barri del Rec d’Igualada viu una nova edició del festival de pop-up stores més gran d’Europa, el Rec.0. Desenes de milers de visitants i compradors recorreran els carrers del barri adober de la capital anoienca fins dissabte buscant els millors descomptes als 65 espais que s’han habilitat en aquesta ocasió.

Després de vint edicions, el Rec.0 es troba en el seu punt més àlgid i, entre les gairebé cent marques presents, s’hi troben novetats com la marca anoienca Munich o d’altres internacionals com són Converse i Ash.

A més de les marques de roba, durant aquests dies de Rec.0 els visitants trobaran els ja habituals foodtrucks amb una gran varietat gastronòmica i una vintena d’actuacions musicals repartides en els diferents escenaris que s’han muntat.

Una altra de les novetats importants del Rec.019 arriba a nivell estètic, i és que el cartell d’aquesta edició és obra del prestigiós dissenyador gràfic, David Carson.

 

(Visited 148 times, 1 visits today)

Contingut Relacionat

La nostra web utilitza cookies per a una millor experiència d'usuari. Consulta la nostra política de cookies per obtenir més informació sobre les cookies i com les utilitzem. Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close