L’Oficia d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Igualada va realitzar l’any 2019 més de 32.000 atencions presencials
L’Oficia d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament d’Igualada va realitzar durant l’any passat un total de 32.492 atencions presencials. Així ho ha explicat el regidor d’Entorn Comunitari i Cooperació, Fermí Capdevila, qui també ha presentat la resta de dades relacionades amb l’activitat a l’OAC durant l’any 2019.
Capdevila ha explicat també que la comparativa amb els últims anys indica una disminució amb relació a les més de 34.000 atencions de l’any 2018, i un retorn a la xifra d’exercicis anteriors.
Més enllà de les dades, el regidor ha posat en valor la tasca del personal que treballa a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.
Una de les dades més destacables sobre l’informe de consultes a l’OAC d’Igualada és la tendència a l’alça dels tràmits presentats i registrats telemàticament, que han passat del 1.391 de l’any 2016 als 6.405 de l’any passat.